September 14, 2013

  • http://forum5.hkgolden.com/view.aspx?type=LV&message=4701560

    唔係話咩五毛MK

    但係老實講,五年前分手之後,我真係淚都無流過一滴
    人大左,好多野都已經唔會再覺得意外
    而且好多時候根本係自己攞黎,同其他人無關,真係無野好喊

    就算你咩大地震大海嘯我唔係話唔感動,但係呢幾年真係距離喊最近係呢次
    尤其兩個由細玩大既細佬返英國加拿大讀書,我自己一個就係香港繼續搵工/失業,仲要今日先送到佢去機場

    好多時候好多野都注定離開,惟一既遺憾就係唔能夠好好道別
    就算依家知道係自己錯都無用,唔係話想復合,而係最基本,連歉都道唔到一個

    所以見到個細路可以喊住道別,其實好幸福,完成左好多人一生都無法完滿既缺陷。

    [題外話自膠:

    依家就算我同朋友約見面,佢話佢依家未返英國,我話我反正都會黎英國(其實係Part-Time儲左少少錯想去投靠唔同朋友散散心),不如依家唔好見住,等十二月先見

    香港見面,總係好似歲月如歌,好似隻歌一樣咁行,天氣不似預期,但要走總要飛。但係係英國見面,個Feel真係雲外看,新生趣。

    我只係想正面少少,有無人明白我諗乜?Sor19999]

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *